Subject: Soodevahe RBE JPT2 sidetrassi -Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (ehitus) tööde tegemiseks riigitee maal
From: "Sven Veisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>,Laur Kõiv <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 14:46:38 +0300

Tere

Esitame liiklusvälise tegevuse loa taotluse (ehitus) tööde tegemiseks
riigitee maal) seoses RBE Soodevahe Juurdepääsutee 2 sidetrassi
ehitustöödega.

Soovime töödega alustada alates 11.09.2024.

Sidetrassi ehitustööde lõpp 31.10.2024.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.